به گزارش مشرق به نقل از اقتصادایران آنلاین، یکی از کاربران سایت اقتصادایران آنلاین به نام رضا برای ما نوشته است:
اینجانب در مرداد ماه اقدام به ثبت نام مگان ۲۰۰۰ از پارس خودرو با پیش پرداخت ۲۵ میلیون تومان کرده ام. بعد از سه بار افزایش قیمت اکنون به ۵۷۵۸۰۰۰۰ رسیده است .با این حساب تفاوت قیمت مردادماه تا دیماه سالجاری بيشاز 19.5 میلیون تومان محاسبه میشود.
سوال اول من اینکه سازمان حمایت چطور قیمت ۴۴۶۶۰۰۰۰ رو بالای ۴۵ میلیون حساب کرده که قیمت رو بدست خودرو ساز واگذار کرد؟ تو همه خبرگزاری ها عنوان شده بود که خودرو ساز ها برای حذف دلال ها و واسطه ها و بدنبال آن پایین آمدن روند صعودی قیمت در بازار خواهان آزاد سازی قیمت مگان هستند، در صورتیکه با آزاد سازی نه تنها التهاب بازار کمتر نشد بلکه قیمت مگان به ۶۷ میلیون تومان رسیده.
باز هم همان اختلاف حاشیه بازار بوجود آمده است.
۵ ماه پیش بیش از ۵۰٪ قیمت ماشین روز از مشتری گرفتن و چندین بار افزایش قیمت دادن و بموقع تحویل ندادن و دپو کردن ماشین های تولیدی در پارکینگ منتظر افزایش قیمت آن شدن نشانه چیست ؟؟ آیا آزادسازی به نفع مشتری بوده ؟
کجاست سازمانی که از مصرف کننده حمایت کنه؟
اینجانب در مرداد ماه اقدام به ثبت نام مگان ۲۰۰۰ از پارس خودرو با پیش پرداخت ۲۵ میلیون تومان کرده ام. بعد از سه بار افزایش قیمت اکنون به ۵۷۵۸۰۰۰۰ رسیده است .با این حساب تفاوت قیمت مردادماه تا دیماه سالجاری بيشاز 19.5 میلیون تومان محاسبه میشود.
سوال اول من اینکه سازمان حمایت چطور قیمت ۴۴۶۶۰۰۰۰ رو بالای ۴۵ میلیون حساب کرده که قیمت رو بدست خودرو ساز واگذار کرد؟ تو همه خبرگزاری ها عنوان شده بود که خودرو ساز ها برای حذف دلال ها و واسطه ها و بدنبال آن پایین آمدن روند صعودی قیمت در بازار خواهان آزاد سازی قیمت مگان هستند، در صورتیکه با آزاد سازی نه تنها التهاب بازار کمتر نشد بلکه قیمت مگان به ۶۷ میلیون تومان رسیده.
باز هم همان اختلاف حاشیه بازار بوجود آمده است.
۵ ماه پیش بیش از ۵۰٪ قیمت ماشین روز از مشتری گرفتن و چندین بار افزایش قیمت دادن و بموقع تحویل ندادن و دپو کردن ماشین های تولیدی در پارکینگ منتظر افزایش قیمت آن شدن نشانه چیست ؟؟ آیا آزادسازی به نفع مشتری بوده ؟
کجاست سازمانی که از مصرف کننده حمایت کنه؟